Nathajosefin.

"du håller i mitt hjärta så länge det är vi, låt det förbli du & jag hela livet. kärleken finns & vi har beviset."

12/11

hostan har fortfarande inte gått över! är fortfarande fett snorig, ååh när ska det gå över? vill bli frisk nu. är dessutom ledig måndag, tisdag. har studiedagar då. då vill ja faktiskt vara frisk. orkar inte gå runt med denna hostan mer, det är skit jobbigt. ska göra ordning en kopp varm oboy nu :-)

baby ligger fortfarande och snarkar, den tråkiga jäveln. jag har varit vaken sen typ 10, lång tråkigt. kan inte sova längre, för jag hostar så jävla mycket. kul (eller inte.) 

hittat en bra låt, haha. från "lilla melodifestivalen 2009" för er som har spotify kommer det en länk här: http://open.spotify.com/track/1wVZY9ZyjPCaD82Xvibn6z.  

och för er som inte har spotify.
en söt liten låt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0