Nathajosefin.

"du håller i mitt hjärta så länge det är vi, låt det förbli du & jag hela livet. kärleken finns & vi har beviset."

29/10

jag vet att min uppdatering är dålig, men jag orkar seriöst inte uppdatera flera gånger om dagen. inte just nu iallafall, men kan berätta att inatt var första gången jag sov i min säng sen i torsdags ;p kändeees skööönt <3 å ännu skönare när baby också sov här :) love of my life, my soulmate. mhyees!

just nu: så städar jag rummet, man börjar se golvet haha! känns som jag har grejer precis ÖVERALLT. kanske kommer in en liten bild senare, på hur mitt rum ser ut. men någon "före" bild får ni fan inte se :D nu ska jag fortsätta med städningen, cyaa later alligator. :*


Kommentarer
Postat av: Emelie Sehlstedt

vem var de som hade gjort din design nu igen?

2009-10-29 » 13:33:12 URL: http://sehlstedt.blogg.se/
Postat av: nathalie

de står längst ner ungefär :) www.tescho.se

2009-10-29 » 14:11:50 URL: http://nathajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0