Nathajosefin.

"du håller i mitt hjärta så länge det är vi, låt det förbli du & jag hela livet. kärleken finns & vi har beviset."

Söndag.

hade en underbar kväll igår med baby också, denna veckan med honom har varit underbar! han är bäst.. men lite om gårdagen: kom hem till baby, satt i köket med honom, hans mamma, charlotte, ina å skellan. dom åt & ja å david satt där å va lite sällskap hehe. efter det blev det ner till boström & handla :-) så kollade vi på film inne hos davids mamma, med hela davids familj (förutom alex) det var mysigt. det är kul med "familjekvällar". speciellt med en liten ina som inte kan bestämma sig om vart hon skulle sitta ;-)  efter det gick jag & baby in och duschade. myyyyys! så blev det rena rama rolf, å jag somnade ^^ 

idag blev det till & säga hejdå, till charlotte å ina. dom åkte ju till norge idag, kommer sakna den lilla skruttan :* hoppas dom kommer till Sverige snart igen.  <3


TRÅKIG SÖNDAG ÄR DET Nu, lovet är slut. buhu. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0