Nathajosefin.

"du håller i mitt hjärta så länge det är vi, låt det förbli du & jag hela livet. kärleken finns & vi har beviset."

One tree hill.

aah det är det jag gjort hela dagen, legat i sängen och kollat på one tree hill. säsong 2, dock har jag sovit igenom halva avsnitten. är så otroligt trött idag ;s mår inge vidare heller. om det inte går över till nästa vecka, då drar jag till vårdcentralen asså. borde inte va meningen att man ska må såhär? hosta så mycket så att man får ont. att det känns som ens huvud ska sprängas i bitar, och man är så jävla snorig! kul liksom. hm nej inte det minsta.

nu sitter jag i soffan, tittar någon film på tv4+ "auqamarine" eller något. har för mig att jag sett denna innan, för flera år sen. blir till och vara hemma hela kvällen, kuuuul! händer kanske att jag följer med mamma och hämta syster inatt vid 2. om jag är vaken då. men ha en trevlig fredagskväll alla! puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0