Nathajosefin.

"du håller i mitt hjärta så länge det är vi, låt det förbli du & jag hela livet. kärleken finns & vi har beviset."

PUSS BLOGGEN, PUSS SÄNGEN.

nu är jag hemma hos mig, för typ första gången på en vecka. och det är första gången på 2 veckor, jag ska sova utan baby inatt. öuuuf hur ska detta gå? kommer sakna ihjäl mig efter min gooosing, ingen somhåller om mig när jag sover. ingen som pussar mig på pannan, ingen som ligger och tittar på mig när jag sover (haha förutom katten då :D)  älskar verkligen att sova med min baby! . visst känns det skönt att sova hemma inatt, har ju inte sovit i min säng på en vecka. min säng är underbart god, och alldeles precis lagom längd. och lagom bred!

ligger i min sköna säng just nu, väntar på att film ska laddas färdigt. har verkligen super tråkigt! inte kul alls, kommer nog somna tidigt ikväll. men får inte somna innan kl 12 :D måste ju skörda eller vad det nu heter, på farmville. haha nörd (a) nej då, men är faktiskt en killkompis som tvingar mig att lvla hela tiden. haha bara för han har högre lvl en mig, det mong0t asså. nä men vi hörs =) puss bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0