Nathajosefin.

"du håller i mitt hjärta så länge det är vi, låt det förbli du & jag hela livet. kärleken finns & vi har beviset."

Halloween idag ju.

tjena bloggen! blir en snabb update här nu, veckan har varit kanon faktiskt. dock tråkigt att höstlovet är så kort? eller att det går så otroligt fort? förövrigt har jag skit ont i min hals också! hostar som jag vet inte vad. men men - nu ska jag dra hem till min baby och spendera kvällen/natten där :-) hörs imorron!

säger man glad halloween eller trevlig halloween? haha eller hur säger man?

Kommentarer
Postat av: Sist3r

Hoppas du haft det kul, blev de något drickande igår eller?



kram på´re!

2009-11-01 » 08:38:46
Postat av: nathalie

blev lite drickandes i fredags, men inte igår :-)

2009-11-01 » 16:49:44 URL: http://nathajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0