Nathajosefin.

"du håller i mitt hjärta så länge det är vi, låt det förbli du & jag hela livet. kärleken finns & vi har beviset."

Bebis är sött!

vill säga grattis till min kära vän johanna som blev mamma 10/11 efter kl 02 något, till en söt liten flicka  verkligen glad för din och jani's skull. ni kommer bli jätte bra föräldrar :)


när man ser att andra fått barn osv, så längtar man ännu mer till man skaffar egna. haha redan planerat namn och sånt ju! :D  älska barn <3

idag har man inte gjort för mycket, är ju vrålförkyld så orkar inte göra så mycket! blev en tripp till thn med mamma, baby, babys lillebror, min syster och tommy. babys bror skulle köpa byxor, tommy skulle handla lite mat och sånt. baby och ja köpte grönsaker :D haha, nyttiga vi är. så när vi kom hem ifrån thn så ställde sig baby och gjorde kycklingsallad med pasta i. det var riktigt mumma! fast han gjorde jävligt mycket, haha så de får vi nog både till frukost/lunch/middag/kvällsmat imorgon. haha eller vad säger du babyyy? (vet att du inte läser min blogg, men ändå!)

sitter här med en kopp varm choklad, blivit lite "beroende" av det. bra för halsen är det ju också! just nu vill jag bli frisk, orkar inte hosta hela tiden. jag svär, om ni hade hört min hosta genom datorn hade ni tyckt riktigt synd om mig. *buhu*  meeen life's a bitch! men får helt enkelt leva med det.

ne nu ska jag kika vidare, även titta om det kommer något bra på tv. chachaa hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0