Nathajosefin.

"du håller i mitt hjärta så länge det är vi, låt det förbli du & jag hela livet. kärleken finns & vi har beviset."

14/11

chaa chaa i det "fina" höst vädret. sitter uppe i köket med mamma, tittar på medans hon lagar mat. min favorit rätt typ :-)  riktigt potatismos & hemma gjorda pannbiffar. jag ÄLSKAR DET!

förut tog jag & mamma oss en promenad in till Edet, för att gå till apoteket & köpa hostmedicin plus andra tabletter å sånt. jag är ju fortfarande inte bättre i min hals, så får se om det blir lite bättre me hostmedicin. å i veckan ska jag nog till vårdcentralen & ta lite tester. men får se hur det blir med det!

vi köpte även godispåse på vägen hem, så det äter jag lite nu. spelat bejeweled också. det spelet är faktiskt kul, haha & man måste ju använda hjärtan. mycket bra! idag blir det nog till & vara hemma. vill verkligen bli frisk, pallar inte vara sjuk mera.  men ha det göttaans!

Kommentarer
Postat av: Sist3r

Jasså vad duktiga du å mamma var som varit ute å gått ;) hehe...

MIn hals e inte alls bra idag heller :( Säkert ditt fel :P

2009-11-14 » 15:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0