Nathajosefin.

"du håller i mitt hjärta så länge det är vi, låt det förbli du & jag hela livet. kärleken finns & vi har beviset."

Hemma hos min käraste baby.

sitter nu hemma hos min älskling, ska bo här denna veckan :-) blir ju närmare till praktiken också, tummen upp på det. vi duschade för en stund sen osv, myyys. nu vet jag inte alls vad vi ska göra, titta på tv eller något kanske. måste ju faktiskt upp tidigt imorron, halv 7. pjuuh! nu äré roliga slut, å allvaret börjar igen. it sucks! fast iofs, är hellre på praktiken än i skolan. för där händer de fan ingenting, i skolan alltså. på praktiken finns det allting någonting & göra.  vet inte mer vad jag ska skriva, hmm. jaja nu avslutar vi här med en punkt.


ciaaociaoo!

Kommentarer
Postat av: nelly

sv: köpte mitt på glitter :)

2009-11-05 » 20:00:39 URL: http://nellythulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0